E-mail postafiókot csak akkor tud beállítani Outlookban, ha előtte már tárhelyén létrehozta az e-mail címet. Miután létrehozta az új e-mail címet a Direct Admin felületen, Outlookban az alábbiak szerint tudja beállítani:
Fájl/Fiókbeállítás menüpont alatt Új fiók hozzáadása (módosítás esetén Módosítás), majd az alábbiak alapján állítsa be:
Felhasználói adatok:
Név: Tetszőleges pl. az Ön neve
E-mail cím: amit létrehozott a Direct Admin felületen pl.proba@domainnev.hu
Kiszolgáló adatok:
Fiók típusa: POP/IMAP – általában automatikusan felkínálja a megfelelőt
Bejövő üzenetek kiszolgálója: mail.domainnev.hu
Kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP): mail.domainneve.hu
Bejelentkezési adatok:
Felhasználónév: teljes e-mail cím pl. proba@domainnev.hu
Jelszó: amit a felhasználónévhez beállított
További beállítások menüpont alatt állítsa be a következőket:
Kimenő üzenetek kiszolgálója lapon pipálja be „A kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel” szöveg előtti jelölő négyzetet és azon belül válassza a „Bejelentkezés a következő adatokkal” pontot és adja meg ismét e-mail címét és jelszavát.
Speciális elnevezésű lapon Bejövő üzenetek kiszolgálója maradjon a megadott és a kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP): 587 port használata javasolt
OK gombbal mentse el a változtatásokat.
Amennyiben hibaüzenetet ír ki, ellenőrizze, hogy mindent megfelelően állított-e be. Amennyiben beállításai jók és továbbra is hibát jelöl, kérjük, hogy a lenti példa képen is látható beállításokról és a tesztelés során kiírt hibaüzenetről készítsen egy képernyőképet/fotót és küldje meg nekünk az ugyfelszolgalat@netmask.hu címre, hogy ellenőrizni tudjuk a hiba okát.
PÉLDA: