Tisztelt Ügyfeleink!
2019.10.17-én az egyik háttértároló eszközünk leállt, ezzel több szerverünk is leállt.
Az érintett szerverek: S011, S012, S014, S015, S027, S028, S029, S030, Netmask ügyfélkapu szerver
A többi szerverünk üzemelésében semmilyen hiba nem történt, nem tapasztalható.
A szervereket újra installáltuk egy új rendszerünkben, azóta kiszolgálnak.
A fent említett szervereken részleges adatmentés visszaállítást tudtunk csak végezni. 2019.09.05-i állást tudtunk csak visszatölteni, kivéve az S030-as szerveren. Ezen a szerveren az adatfileok mentése volt sikeres de az tárhely alap adatok és adatbázis mentés sikertelen volt így ott használható adatot visszaállítani nem tudtunk.
A meghibásodott eszközön ott vannak az adatok, így azt egy adatmentő cégnek átadtuk, s mellette párhuzamosan az eszköz gyártójának magyarországi szervízével is folyamatos kapcsolatban vagyunk s keressük a megoldást. Ha és amennyiben az adat visszaállítás sikeres lesz úgy a visszanyert adatokat rendelkezésre bocsájtjuk. Amennyiben nem úgy arról tájékoztatást adunk ki.
A probléma miatt az ügyfélszolgálati terheltségünk többszörösére nőtt így a telefonon nagyon nehéz minket elérni, így az ugyfelszolgalat@netmask.hu email címre írják meg kéréseiket, kérdéseiket.
Az ügyfélkapu adatbázisa is egy régebbi állapotot mutat. A visszaállítás dátumától számított adatok felvétele folyamatban van.
A DirectAdmin felületek az újra telepített és átkölzötetett szerverek esetében megújultak, s a nyelvesítést elvesztették. A nyelvesítést folyamatosan aktiváljuk vissza, a hozzáférések nem változtak.
A már kiállított de az ügyfélkapuban nem található díjbekérők helyett a rendszer vélhetőleg újakat fog kiállítani. Kérem ha már kaptak egy azonos tárgyú díjbekérőt akkor a könnyebb azonosíthatóság érdekében az új azonosítóra hivatkozva tegyék meg utalásukat!
Netmask Interactive
Szerda, Október 30, 2019